Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nástroj pro dabování videa
Koňárek, Petr ; Soukup, Ondřej (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací multiplatformního nástroje pro dabing. Jde tedy převážně o zpracování videa a audia, respektive nahrávání hlasu dabérů a jejich následné editace. Naleznete zde technologie, které tuto problematiku řeší a přitom zajišťují multiplatformnost. Návrh nástroje je vytvořen, aby obsahoval všechny potřebné operace s audiem a přitom uživatelské rozhraní zůstalo lehce ovladatelné. Závěrem se dozvíte, jak byl nástroj otestován v soutěži v rychlodabingu .
Modulární nástroj pro tvorbu her s umělou inteligencí
Klika, Jan ; Škoda, Petr (oponent) ; Kouřil, Jan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací nástroje pro usnadnění tvorby umělých inteligencí. Nástroj používá vlastní univerzální komunikační protokol, podporuje více typů her, je rozšiřitelný o další hry pomocí dynamických knihoven, podporuje zobrazení ladících informací z umělé inteligence a je lokalizovaný do českého a anglického jazyka.
Educational Cross Platform Mobile Game for Youngsters
Janeček, David ; Hynek, Jiří (oponent) ; Pastushenko, Olena (vedoucí práce)
This thesis is about developing cross platform educational game for mobile devices. First, it lays out related theory and analysis of existing solutions. That is followed by description of some ways to create such game. Finally, there is draft, development and testing of the game using Unity game engine.
Multiplatformní autentizační systém
Pokorný, Lukáš ; Hajný, Jan (oponent) ; Malina, Lukáš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem multiplatformního autentizačního systému, který umožňuje autentizaci uživatelů pomocí různorodých autentizačních předmětů. Teoretická část je věnována přehledu jednotlivých autentizačních rozhraní se zaměřením na moderní metody ověřování. Dále se zde nachází základní přehled autentizačních schémat. Praktická část uvádí požadavky na autentizační terminál a stanovuje konkrétní hardwarovou strukturu včetně specifikace jednotlivých funkčních bloků. Implementace softwarové logiky využívá programovacího jazyku Java a JavaScript. Pozornost je dále věnována použitým autentizačním schématům včetně podrobností a srovnání použitých platforem. V závěru práce jsou zhodnoceny jednotlivé uživatelské a bezpečnostní aspekty navrženého řešení. Jsou zde též uvedeny možnosti další hardwarové a softwarové optimalizace.
Síťová hra: Hon na ponorku
Kudrna, Jiří ; Řezníček, Ivo (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje návrh a implementaci 2D hry Hon na ponorku. V této hře ovládá každý hráč svoji ponorku a snaží se zničit své protivníky. Hra umožňuje hru více hráčů přes počítačovou síť i u jednoho PC. Aplikace je vyvíjena v programovacím jazyku C++ s pomocí Qt frameworku. Jedná se o multiplatformní aplikaci.
Konfigurace a diagnostika pro inteligentní sítě
Hrbek, Martin ; Šťastný, Ladislav (oponent) ; Franek, Lešek (vedoucí práce)
Tato práce navrhuje řešení pro konfiguraci a diagnostiku pro inteligentní sítě. Sestavuje diagram případů užití pro diagnostiku a konfiguraci a navrhuje jednotlivé softwarové moduly systému. Práce informuje vývojáře o zařízeních, která jsou vhodná pro konfiguraci a diagnostiku inteligentní sítě, především pak o robustních handheldech. Jsou vybrány vhodné softwarové nástroje pro vývoj navržených modulů a jsou sepsána doporučení pro vývojáře, jak s těmito nástroji pracovat. Realizací jednoho z navržených modulů je ověřena správnost navržených řešení a postupů.
Multiplatform Game Development Using the Unity Engine
Jašek, Roman ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
This thesis deals with multiplatform game development using the Unity 3D engine. It approaches various tasks of development on both desktop and mobile devices. The focus of the thesis is to analyze the aspects of developing for more platforms at once and the challenges connected with this approach. It provides solutions of the stated issues using the tools provided by Unity 3D. The analysis focuses mainly on increasing the performance of games by means that are available on all of the platforms selected for testing. These improvements include the ways of decreasing the work within a scene and increasing the frame rate while keeping the same level of visual quality. The thesis also offers a look at this area and its historical and future development.
Využití formátu DWARF při ladění generických simulátorů mikroprocesorů
Janečka, Pavel ; Přikryl, Zdeněk (oponent) ; Hruška, Tomáš (vedoucí práce)
Práce poskytuje základní seznámení s laděním na úrovni zdrojového kódu, formátem DWARF a jeho možným použitím. Dále představuje čtenáři s projektem Lissom, v jehož rámci práce vznikla. Náplní práce dále bylo využití získaných poznatků při rozšíření funkcí debuggeru v projektu Lissom.
Multiplatformní git klient s pokročilou vizualizací branchí
Dohnalová, Tereza
Práce se zabývá návrhem a implementací multiplatformního Git klienta, který umožňuje uživatelům interagovat s Gitem za pomocí grafické uživatelské rozhraní. Aplikace se soustředí na vykreslení historie změn v repozitáři a na zobrazení větví pomocí grafu. V práci je popsán návrh aplikace, její implementace a následně vyhodnocení uživatelské testování, kterému aplikace byla podrobena pro ověření splnění cíle.
Mobilní aplikace pro podporu evidence majetku
Ponížil, Daniel ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo vytvořit mobilní aplikaci, která by usnadnila proces evidování nového majetku do evidenčního softwaru. Aplikace byla vytvořena ve frameworku React Native s využitím platformy Expo. Samotný vývoj a testování pak probíhalo se zaměřením na platformu Android. Aplikace umožňuje naskenovat sériová čísla nového majetku pomocí čárových kódů a QR kódů. K naskenovaným číslům se vybere druh vytvářeného objektu a vyplní hodnoty jednotlivých vlastností. Pro vyplnění hodnot vlastností lze také využít technologii OCR. Objekty se pak uložením vytvoří v evidenčním systému. Aplikace vychází z provedených analýz příběhu naskladnění nového majetku, nedostatků aktuálního řešení a konkurenčních produktů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.